Novum by the Sea Wellness & Medical Spa Înapoi

Recomandări și Eticheta Spa

Terapiile Novum MEDSPA sunt destinate exclusiv persoanelor peste 16 ani. Aveți la dispoziție vestiare private, halate, papuci de unică folosință și alte dotări. La finalul programului, vă rugăm să lăsați prosoapele folosite și brățara de acces la RECEPȚIA SPA.

Mediul Spa este special conceput pentru a oferi calm și relaxare. Vă rugăm să respectați dreptul celorlalți oaspeți la intimitate și liniște, neutilizând telefoane mobile sau pagere în interiorul SPA-ului. Fumatul nu este permis în incinta SPA.

ȚINUTA ÎN SPA: Vă rugăm să renunțați la bijuterii și îmbrăcăminte, păstrând doar lenjeria de corp. În cazul anumitor tratamente, terapeutul vă va oferi lenjerie de unică folosință. Dacă tratamentul dumneavoastră implică și terapie cu apă, este necesar să purtați un costum de baie. În cazul unui tratament facial, pentru rezultate optime, se recomandă ca domnii să se bărbierească cu câteva ore înainte.

PISCINĂ ȘI SAUNE: Pentru a asigura confortul tuturor oaspeților, un prosop în jurul taliei este necesar în zonele unisex. Nu este recomandat să utilizați sauna sau celelalte facilități SPA sub influența băuturilor alcoolice. Dușul înainte și după baia în piscină sau între programele de saună este obligatoriu. Folosirea unui prosop pentru a proteja băncile de lemn este obligatoriu.

ÎN TIMPUL TRATAMENTULUI: Vă rugăm să informați terapeuții dacă vă simțiți confortabil, dacă vă este prea cald sau prea frig, dacă masajul este prea ușor sau prea ferm. Scopul nostru este ca dumneavoastră să beneficiați de o experiență unică și confortabilă.

PROGRAMĂRI: Sunt recomandate rezervările în avans. Vă rugăm să apelați 0727357788. Pentru garantarea rezervării sunt necesare numele și detaliile dumneavoastră de contact. Pentru programarea ședințelor sau pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați RECEPȚIA SPA. Înainte de a beneficia de orice facilitate SPA sau tratament, sunteți rugați să treceți pe la Recepția Spa pentru a (re)confirma programarea.

PLATA: Toate serviciile de care veți beneficia în SPA vor fi achitate la Recepția SPA sau adăugate la nota de plată a camerei.

CHECK-IN: Vă sugerăm să vă prezentați la SPA cu minim 10 minute înaintea primei programări, deoarece, înaintea tratamentului, veți fi rugați să completați un formular de evaluare medicală. Sosirile târzii nu vor beneficia de o prelungire a duratei procedurilor programate și li se vor aplica contravaloarea tratamentului total.

CONSULTAȚIE: Tratamentele clinice includ consultație medicală efectuată de către medici sau personal specializat. Dacă suferiți de o problemă de sănătate vă rugăm să ne-o comunicați pentru a beneficia, în urma tratamentului, de cele mai bune rezultate terapeutice.

POLITICA DE ANULARE: Din respect pentru ceilalți oaspeți, anulările sau reprogramările vor fi primite cu minim 4 ore înaintea orei stabilite inițial, pentru a evita plata unei penalizări de 50% din contravaloarea serviciului respectiv. Anulările efectuate cu mai puțin de 2 ore înaintea orei programate inițial vor atrage plata unei penalizări de 100% din contravaloare. (o carte de credit va fi necesară pentru a garanta orice programare – exceptând situațiile în care sunteți cazat în hotelul nostru). Programările pot fi modificate doar în funcție de disponibilitate. Vă recomandăm să urmați tratamentul conform programului stabilit deoarece se poate întâmpla să se suprapună cu programul celorlalți oaspeți, situație în care nu vom putea răspunde pozitiv solicitării dumneavoastră.

STARE DE SĂNĂTATE: Vă rugăm să informați terapeuții aflați la dispoziția dumneavoastră în legătură cu orice problemă de sănătate, alergie, accident suferit care ar putea influența tratamentul sau utilizarea facilităților oferite în SPA. La sosire veți fi rugat să completați pe propria răspundere un chestionar privind starea dumneavoastră de sănătate.

SARCINA: Pentru mămicile în devenire am creat tratamente speciale. Vă stăm la dispozitie pentru a alege cele mai potrivite terapii.

SUGESTII: Recomandările dumneavoastră sunt bine-venite. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noastre vă rugăm să completați formularul de satisfacție disponibil la Recepție.

OASPEȚII CAZAȚI ÎN HOTEL: Oaspeții hotelului sunt rugați să folosească halatul și papucii disponibili în cameră.

OBIECTE PIERDUTE: Managementul centrului Spa nu este responsabil pentru pierderea obiectelor sau a banilor în cameră, vestiare ori în spațiile publice.

© 2024 NovumByTheSea
Powered by: AGP.media